Szerver/Üzlet
Sulaki - 2012-10-18
Az LG Electronics mobilkommunikációs csapata új regionális marketingmenedzserrel és értékesítési vezetÅ?vel bÅ?vült...
Király Erika, regionális mobilkommunikációs marketingmenedzser
Király Erika augusztus 21-e óta tölti be az LG Electronics Magyar Kft.-nél a regionális mobilkommunikációs menedzseri pozíciót. A szakember feladata az LG-nél a mobilkommunikációs divízió regionális szint? marketing stratégiájának megalkotása és megvalósítása, összhangban a globális és helyi piaci igényekkel. A feladatkör része a márka erősítése a mobilkommunikációs iparágon belül, támogatva ezzel a rövid és hosszútávú marketing és eladási célok elérését.
A 17 éves marketingtapasztalattal rendelkező szakember 1995 óta dolgozik IT és távközlési szakterületen marketingesként. Olyan nagynev? multinacionális vállalatoknál gyarapította szaktudását, mint a Microsoft, GTS Hungary Telecom és a Sony Ericsson. Mielőtt az LG Electronicshoz érkezett a japán-svéd mobilgyártónál, a Sony Ericssonnál töltött 7 évet. Az első négy évben brand marketing menedzserként és termékkategória menedzserként dolgozott, majd 2009-től három országért – Magyarországért, Szlovákiáért és Szerbiáért - felelős marketingmenedzser volt.
Piro Péter, mobilkommunikációs értékesítés vezető
Július 16-ától Piro Péter az LG Electronics Magyar Kft. mobilkommunikációs értékesítési vezetője. A mérnöki és gazdasági végzettséggel rendelkező szakember feladatai közé tartozik az LG mobiltelefonok hazai értékesítésének és piaci részesedésének növelése, az értékesítési lánc támogatása, illetve a mobilszolgáltatókkal való kapcsolattartás.
A szakember 12 éve dolgozik a telekommunikációs iparágban; az Ericsson Magyarország Kft.-nél mérnökként vett részt
3G
és
LTE
hálózatok elemeinek eladásában és tervezésében, Magyarország mellett Szaúd Arábiában, Törökországban, Szlovákiában, Ausztriában és Lengyelországban. Az LG mobil divíziójához a Huawei Magyarország Kft.-től igazolt, ahol key account menedzserként a Magyar Telekom Nyrt. és a Huawei Magyarország Kft. közötti partneri kapcsolatok előmozdításáért és az eladási volumenek növeléséért volt felelős.