Autó
Sulaki - 2012-09-20
Az NNG Kft. 44%-kal nagyobb árbevételt realizált...
[%BOLD%]
[%BOLD%]A Budapest-központú, a gépjárm?-, a személyi navigációs eszköz- és az okostelefon gyártók navigációs beszállítójaként m?ködő NNG ma ismertette a 2012 első félévére vonatkozó pénzügyi eredményeit, melyek erős bevétel növekedést mutatnak. A vállalat több mint 40%-os bruttó árrés-növekedést realizált a korábbi év azonos időszakához képest, és 60%-os bruttó árrés-növekedéssel számol 2012 folyamán, mely elsősorban a járm?ipari értékesítés növekedésének köszönhető. A
A GPS-navigációs szektor szereplői az okostelefonokra kifejlesztett, valamint a megfizethető internetes szolgáltatásokkal kiegészített autóipari navigációs megoldások irányába fordítják a figyelmüket a piaci változások nyomán. A felhasználói igények folyamatos alakulása lehetővé teszi, hogy az NNG vezető termékével, az iGO navigációs szoftvermotorral, világszerte építse felhasználói bázisát.
„ A navigációs megoldások vezető beszállítójaként sorra alakítjuk ki kapcsolatainkat az autóipar beszállítóival. A tíz legnagyobb autómárkából hét a mi navigációs motorunkat választotta új multimédiás egysége részeként. Jelentős eredményeket könyvelhettünk el az év első felében, hiszen üzleti tevékenységünk 80%-a az autóiparban mutatkozik meg,” – jegyezte meg Balogh Péter, az NNG ügyvezető igazgatója.
Az NNG időben felismerte, hogy teljes kör? megoldások biztosításával lehet csak megfelelni a felhasználói piac újszer?, internetes szolgáltatásokat szem előtt tartó elvárásainak. A vállalat Naviextras.com portálja interneten elérhető szoftver- és térképfrissítéseket kínál a világ minden táján élő felhasználók milliói számára. Az NNG hivatalos frissítő portálja, 220-nál is több márka több mint ezer különböző készüléktípusát támogatja. Az idei év első felében a Naviextras.com 102%-os bevétel növekedést mutatott a tavalyi év hasonló időszakához képest.
“A befektetett erőforrásaink és eszközeink nagymértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy elérjük a magunk elé kit?zött célt, miszerint az elkövetkező 3 évben több mint 20 millió navigációs licencet értékesítünk világszerte” – folytatta Balogh Péter.
Az ősszel budapesti székhelyet váltó NNG új és nagyobb irodába helyezi át a kiváló képesség? szoftverfejlesztő munkatársainak egyre bővülő csapatát. A 80%-ban fejlesztőkből álló vállalat létszáma 2012 végére eléri a 400 főt. A társaság emellett nemzetközi jelenlétének kiterjesztésével azon is dolgozik, hogy a megrendelői igényeknek elébe tudjon menni. A jelenleg kiemelten kezelt ázsiai piac magas szint? kiszolgálására, az NNG új irodát nyitott Indiában és Kínában. A globalizációs törekvések következő fázisában a vállalat a japán piacra kíván majd betörni.
[%BOLD%]
[%BOLD%]
[%BOLD%]A Budapest-központú, a gépjárm?-, a személyi navigációs eszköz- és az okostelefon gyártók navigációs beszállítójaként m?ködő NNG ma ismertette a 2012 első félévére vonatkozó pénzügyi eredményeit, melyek erős bevétel növekedést mutatnak. A vállalat több mint 40%-os bruttó árrés-növekedést realizált a korábbi év azonos időszakához képest, és 60%-os bruttó árrés-növekedéssel számol 2012 folyamán, mely elsősorban a járm?ipari értékesítés növekedésének köszönhető. A
PND
-k piacára világszerte jellemző hanyatlás ellenére a vállalat megtartotta a fogyasztói piacokból származó bevételeit is, nagyobb hangsúlyt helyezve a feltörekvő piacokra.
A GPS-navigációs szektor szereplői az okostelefonokra kifejlesztett, valamint a megfizethető internetes szolgáltatásokkal kiegészített autóipari navigációs megoldások irányába fordítják a figyelmüket a piaci változások nyomán. A felhasználói igények folyamatos alakulása lehetővé teszi, hogy az NNG vezető termékével, az iGO navigációs szoftvermotorral, világszerte építse felhasználói bázisát.
„ A navigációs megoldások vezető beszállítójaként sorra alakítjuk ki kapcsolatainkat az autóipar beszállítóival. A tíz legnagyobb autómárkából hét a mi navigációs motorunkat választotta új multimédiás egysége részeként. Jelentős eredményeket könyvelhettünk el az év első felében, hiszen üzleti tevékenységünk 80%-a az autóiparban mutatkozik meg,” – jegyezte meg Balogh Péter, az NNG ügyvezető igazgatója.
Az NNG időben felismerte, hogy teljes kör? megoldások biztosításával lehet csak megfelelni a felhasználói piac újszer?, internetes szolgáltatásokat szem előtt tartó elvárásainak. A vállalat Naviextras.com portálja interneten elérhető szoftver- és térképfrissítéseket kínál a világ minden táján élő felhasználók milliói számára. Az NNG hivatalos frissítő portálja, 220-nál is több márka több mint ezer különböző készüléktípusát támogatja. Az idei év első felében a Naviextras.com 102%-os bevétel növekedést mutatott a tavalyi év hasonló időszakához képest.
“A befektetett erőforrásaink és eszközeink nagymértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy elérjük a magunk elé kit?zött célt, miszerint az elkövetkező 3 évben több mint 20 millió navigációs licencet értékesítünk világszerte” – folytatta Balogh Péter.
Az ősszel budapesti székhelyet váltó NNG új és nagyobb irodába helyezi át a kiváló képesség? szoftverfejlesztő munkatársainak egyre bővülő csapatát. A 80%-ban fejlesztőkből álló vállalat létszáma 2012 végére eléri a 400 főt. A társaság emellett nemzetközi jelenlétének kiterjesztésével azon is dolgozik, hogy a megrendelői igényeknek elébe tudjon menni. A jelenleg kiemelten kezelt ázsiai piac magas szint? kiszolgálására, az NNG új irodát nyitott Indiában és Kínában. A globalizációs törekvések következő fázisában a vállalat a japán piacra kíván majd betörni.
[%BOLD%]
[%BOLD%]