Érdekességek
Sulaki - 2012-09-04
Szeptember 13-án Budapesten elÅ?ször kerül megrendezésre az E-mail marketing 2013 konferencia.
[%BOLD%]Szeptember 13-án Budapesten először kerül megrendezésre az
E-mail marketing 2013 konferencia. Az első ilyen témájú marketing szakmai
esemény témája a közösségi média és az
[%BOLD%]„A konferencia célja, hogy válaszokat adjunk az e-mail marketing aktuális kérdéseire,
valamint bemutassuk a küszöbön álló trendeket. Ez indokolja a “jövőbe mutató” névválasztást is
– mondta Koncz Gábor gazdasági informatikus, a Zseron Kft. egyik tulajdonosa.
Hozzátette: „Az eseménnyel egy rendszeres szakmai fórumot szeretnénk teremteni,
amely esettanulmányok, bevált szakmai receptek révén segít a marketing szakembereknek
követni az e-mail marketing változásait, valamint aktívan hozzájárul a szakterület fejlődéséhez.”
[%BOLD%]„Az e-mail nem vész el, csak átalakul”
[%BOLD%]A közösségi média, különösen a Facebook széles kör? elterjedése átalakította az e-mail
marketinget. Ezek a változások azonban nem jelentik az e-mail végét, amely még mindig az egyik
legfontosabb és egyben nélkülözhetetlen eszköze az online marketingnek. Utóbbi kijelentést támasztja
alá, hogy a Facebook is email címet kér a regisztrációhoz.
Ugyanakkor tény, hogy vannak e-mail marketing módszerek, amelyek hatékonysága lecsökkent.
Ezeket a módszereket kiváltják az új helyzet szülte lehetőségek, mint a közösségi média és az
e-mail marketing integrációja, valamint az okostelefonok nyújtotta új lehetőségek – világította meg a
rendezvény hátterét Balogh Gabriella a Zseron marketing szakértője.
A konferencián az online marketing szakma elismert szakértői tartanak előadást, többek között
Berényi Konrád (Onlinemarketing.hu Kft.), Damjanovich Nebojsa (Allegroup.hu Kft.), Dobó Mátyás
(Endless Solutions Kft.), Forgács Mariann (Be Social). A rendezvény szakmai fővédnöke a
Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, fő támogatója az Allegroup.hu Kft.
Az előadások többek között a következő kérdésekre adnak választ: milyen kapcsolat van
a közösségi média és az e-mail marketing között? Hogyan építhető e-mail adatbázis közösségi médiából?
Hogyan optimalizálhatjuk az e-mail marketinget mobilra? Hogyan kerülhető el a feketelista?
A program különlegessége, hogy ott kerül először publikálásra az NRC Online Piackutató
legújabb felmérése az e-mail marketingről, valamint a konferencián debütál a Protopmail újdonsága,
az i-email, azaz az Intelligens e-mail marketing rendszer, ami új megvilágításba helyezi az e-mail
marketinget.
A konferencia pontos programja a www.emailmarketingkonferencia.hu internetcímen érhető el.
E-mail marketing 2013 konferencia. Az első ilyen témájú marketing szakmai
esemény témája a közösségi média és az
e-mail
marketing viszonya.
[%BOLD%]„A konferencia célja, hogy válaszokat adjunk az e-mail marketing aktuális kérdéseire,
valamint bemutassuk a küszöbön álló trendeket. Ez indokolja a “jövőbe mutató” névválasztást is
– mondta Koncz Gábor gazdasági informatikus, a Zseron Kft. egyik tulajdonosa.
Hozzátette: „Az eseménnyel egy rendszeres szakmai fórumot szeretnénk teremteni,
amely esettanulmányok, bevált szakmai receptek révén segít a marketing szakembereknek
követni az e-mail marketing változásait, valamint aktívan hozzájárul a szakterület fejlődéséhez.”
[%BOLD%]„Az e-mail nem vész el, csak átalakul”
[%BOLD%]A közösségi média, különösen a Facebook széles kör? elterjedése átalakította az e-mail
marketinget. Ezek a változások azonban nem jelentik az e-mail végét, amely még mindig az egyik
legfontosabb és egyben nélkülözhetetlen eszköze az online marketingnek. Utóbbi kijelentést támasztja
alá, hogy a Facebook is email címet kér a regisztrációhoz.
Ugyanakkor tény, hogy vannak e-mail marketing módszerek, amelyek hatékonysága lecsökkent.
Ezeket a módszereket kiváltják az új helyzet szülte lehetőségek, mint a közösségi média és az
e-mail marketing integrációja, valamint az okostelefonok nyújtotta új lehetőségek – világította meg a
rendezvény hátterét Balogh Gabriella a Zseron marketing szakértője.
A konferencián az online marketing szakma elismert szakértői tartanak előadást, többek között
Berényi Konrád (Onlinemarketing.hu Kft.), Damjanovich Nebojsa (Allegroup.hu Kft.), Dobó Mátyás
(Endless Solutions Kft.), Forgács Mariann (Be Social). A rendezvény szakmai fővédnöke a
Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, fő támogatója az Allegroup.hu Kft.
Az előadások többek között a következő kérdésekre adnak választ: milyen kapcsolat van
a közösségi média és az e-mail marketing között? Hogyan építhető e-mail adatbázis közösségi médiából?
Hogyan optimalizálhatjuk az e-mail marketinget mobilra? Hogyan kerülhető el a feketelista?
A program különlegessége, hogy ott kerül először publikálásra az NRC Online Piackutató
legújabb felmérése az e-mail marketingről, valamint a konferencián debütál a Protopmail újdonsága,
az i-email, azaz az Intelligens e-mail marketing rendszer, ami új megvilágításba helyezi az e-mail
marketinget.
A konferencia pontos programja a www.emailmarketingkonferencia.hu internetcímen érhető el.