Érdekességek
Sci-Fi - 2012-04-25
Napvilágra került a Crysis 3 elsÅ? hivatalos elÅ?zetese, mely minden eddiginél szebb látványt ígér, ráadásul a fejlesztÅ?k a jelenlegi játékkonzolok határait is a végsÅ?kig kitolják...
A Crysis és FarCry játékok technikai és grafikai szempontból a Crytek fejlesztőcsapata által készített CryEngine motorokra épülnek. A CryEngine különféle változatai már évek óta az egyik legfejlettebb és legszebb látványt biztosító rendszerek. A grafikai varázslatnak egy
[%VIDEO=81%]A napjainkban is elképesztően népszer? Xbox 360 és PlayStation 3 konzolok technikai szempontból már jócskán elavultnak számítanak. Ezért külön kihívás egy DirectX 11 megoldásokkal telet?zdelt CryEngine 3 motor átültetése egy DirectX 9 variánson alapuló „ősi” vasra való átültetése. A Crytek kreatív fejlesztési igazgatója, Rasmus Højengaard szerint azonban a fejlesztők különféle
Persze teljes DirectX 11 látványról senki se álmodjon egy X360 vagy PS3 esetében, ám a jelenlegi felhozatalban az egyik legszebb és legkülönlegesebb grafikai elemekkel megt?zdelt játéknak ígérkezik a Crysis 3. A fejlesztők képesek voltak például a DirectX 11-es parallax occlusion mapping technikát is bizonyos formában átültetni, de a korlátozottan lesz használható a játékkonzolok szerény számítási teljesítménye miatt.
PC
-n technikai értelemben semmi sem szab határt (legfeljebb csak a pénztárcánk) ám játékkonzolokon más a helyzet.
[%VIDEO=81%]A napjainkban is elképesztően népszer? Xbox 360 és PlayStation 3 konzolok technikai szempontból már jócskán elavultnak számítanak. Ezért külön kihívás egy DirectX 11 megoldásokkal telet?zdelt CryEngine 3 motor átültetése egy DirectX 9 variánson alapuló „ősi” vasra való átültetése. A Crytek kreatív fejlesztési igazgatója, Rasmus Højengaard szerint azonban a fejlesztők különféle
software
trükkökkel hacker megoldásokkal képesek a DirectX 11 nyújtotta látványt, vagy annak lényegi részét úgy átkódolni, hogy a mai konzolok egy olyan színvonalú látványt nyújtsanak, melyre elvileg nem lennének képesek.
Persze teljes DirectX 11 látványról senki se álmodjon egy X360 vagy PS3 esetében, ám a jelenlegi felhozatalban az egyik legszebb és legkülönlegesebb grafikai elemekkel megt?zdelt játéknak ígérkezik a Crysis 3. A fejlesztők képesek voltak például a DirectX 11-es parallax occlusion mapping technikát is bizonyos formában átültetni, de a korlátozottan lesz használható a játékkonzolok szerény számítási teljesítménye miatt.