Érdekességek
business_guru - 2012-04-23
Átfogó európai tanulmánnyal támasztotta alá hitét a D-Link a magán- és üzleti élet mind teljesebb összefonodásában â?? Erre épít az amplifi high-end termékcsalád...
‘Two Worlds, One Life’ – ez a D-Link új, high-end termékfejlesztési stratégiájának jelmondata, és az új, professzionális otthoni és irodai alkalmazásra egyaránt alkalmas amplifi termékcsalád mottója. Az új kategória piaci bevezetését egy a Vason Bourne kutatóintézet által 500 IT döntéshozó valamint 1000 vásárló bevonásával végzett európai közvélemény-kutatás legfontosabb következtetése alapozta meg: legyen szó a magán- vagy az üzleti életről, a felhasználók egységesen magas elvárásokat támasztanak a mindennapokban alkalmazott technológiával szemben.
A Vason Bourne jelentése az üzleti és a magánszféra minden korábbinál intenzívebb konvergenciáját mutatta: a felhasználók 45 százaléka, az üzleti döntéshozóknak pedig 72 százaléka ugyanazon gyártók termékeit használja otthon és a vállalati infrastruktúrában egyaránt. A D-Link új amplifi termékcsaládja pontosan ezt az otthonában is professzionális megoldásokat kereső réteget célozza.
Az IT döntéshozók és a lakossági vásárlók azonos követelményei
A ‘Two Worlds, One Life’ tanulmány másik fontos megállapítása a hálózati kapcsolatok jelentőségének előretörése: az IT döntéshozók 82 százaléka, az otthoni felhasználók 70 százaléka egyre több technológiai eszközt – mobiltelefonokat, játékkonzolokat, számítógépeket – kapcsol össze. Olyan hálózati eszközökre van szükségük, amelyek biztosítják a számos különböző technológia kapcsolatát és kiszolgálását.
“Hálózati gyártóként máshogyan kell gondolkodnunk, mint tettük akár csak néhány évvel ezelőtt: nem a hálózatot, mint igényt kell kielégítenünk, hanem technológiákat kell összekapcsolnunk – sőt, napról napra egyre többet. Néhány éve még a második laptop is ritka volt az otthonokban, ma
[%IMAGE=17885%]amplifi a kapcsolat a két világ között
A D-Link amplifi termékek az otthoni és az üzleti hálózati megoldások közötti rést töltik be: A ma elérhető legújabb, legnagyobb teljesítmény?, az extrém felhasználási lehetőségeket is támogató high-end megoldások router, PowerLine és
Az amplifi garanciát jelent a legmagasabb elvárásokkal rendelkező felhasználóknak arra, hogy elsőként juthatnak hozzá a hálózati technológia legújabb, a felhasználói élményt fokozó fejlesztéseihez.
Az amplifi termékcsalád öt termékkkel indul, és az év folyamán folyamatosan bővül. A már elérhető modellek mellett májusban érkezik a D-Link csúcsmodellje, a DIR-857 Kétsávos HD Media Router. <a></a>
A Vason Bourne jelentése az üzleti és a magánszféra minden korábbinál intenzívebb konvergenciáját mutatta: a felhasználók 45 százaléka, az üzleti döntéshozóknak pedig 72 százaléka ugyanazon gyártók termékeit használja otthon és a vállalati infrastruktúrában egyaránt. A D-Link új amplifi termékcsaládja pontosan ezt az otthonában is professzionális megoldásokat kereső réteget célozza.
Az IT döntéshozók és a lakossági vásárlók azonos követelményei
A ‘Two Worlds, One Life’ tanulmány másik fontos megállapítása a hálózati kapcsolatok jelentőségének előretörése: az IT döntéshozók 82 százaléka, az otthoni felhasználók 70 százaléka egyre több technológiai eszközt – mobiltelefonokat, játékkonzolokat, számítógépeket – kapcsol össze. Olyan hálózati eszközökre van szükségük, amelyek biztosítják a számos különböző technológia kapcsolatát és kiszolgálását.
“Hálózati gyártóként máshogyan kell gondolkodnunk, mint tettük akár csak néhány évvel ezelőtt: nem a hálózatot, mint igényt kell kielégítenünk, hanem technológiákat kell összekapcsolnunk – sőt, napról napra egyre többet. Néhány éve még a második laptop is ritka volt az otthonokban, ma
HD
videó streameket nézünk az otthoni TV készülékeken, miközben videóchaten tartjuk a kapcsolatot és menet közben még backupmentéseket is végzünk – ehhez kimagasló tudású termékek kellenek, nem az akciós kosárból kiemelt 990-re végződő tömegcikkek. A D-Link válasza az amplifi termékcsalád” – fogalmazta meg Élő András, a D-Link Magyarország ügyvezetője a cég számára azonnal versenyelőnyt jelentő termékcsalád bevezetéséhez kapcsolódóan.
[%IMAGE=17885%]amplifi a kapcsolat a két világ között
A D-Link amplifi termékek az otthoni és az üzleti hálózati megoldások közötti rést töltik be: A ma elérhető legújabb, legnagyobb teljesítmény?, az extrém felhasználási lehetőségeket is támogató high-end megoldások router, PowerLine és
IP
adattároló (NAS) kategóriákban. A D-Link amplifi logóval ellátott termékekkel biztosra mehet minden otthoni és üzleti felhasználó.
Az amplifi garanciát jelent a legmagasabb elvárásokkal rendelkező felhasználóknak arra, hogy elsőként juthatnak hozzá a hálózati technológia legújabb, a felhasználói élményt fokozó fejlesztéseihez.
Az amplifi termékcsalád öt termékkkel indul, és az év folyamán folyamatosan bővül. A már elérhető modellek mellett májusban érkezik a D-Link csúcsmodellje, a DIR-857 Kétsávos HD Media Router. <a></a>