Szerver/Üzlet
Sulaki - 2012-04-16
A Canon bemutatta az új, Essential Business Builder Mentoring nev? programját, amelyben független iparági szakértÅ?k dolgoznak együtt a nyomdákkal a célok megvalósításán
A stand négy zónából áll majd: egy a külső nyomdai szolgáltatók számára lesz fenntartva, egy a belső nyomdai részlegeknek, egy a Canon értéknövelő szolgáltatásait fogja bemutatni, mint például az , egy pedig az olyan fejlődő területekre koncentrál, mint a médiaközi („cross-media”) megoldások és a fényképnyomtatás. Legyen akár az a látogató célja, hogy a költségeit csökkentse, akár az, hogy új üzleti lehetőségeket találjon, vagy éppen valós üzleti példákból nyerjen ihletet, a Canon célja, hogy standja elgondolkoztassa és inspirálja látogatóit.
A Canon és az Océ technológiáinak teljes palettája ki lesz állítva a Canon standján a drupán, így az új Océ ColorStream 3700-as rendszer is. A stand látogatói a professzionális nyomdai technológiák és megoldások legszélesebb iparági választékát tekinthetik meg, a képek rögzítésétől egészen azok papírra kerüléséig.
A Canon a vásár teljes időtartama alatt üzleti szemináriumokat tart majd, arra koncentrálva, hogy az ügyfelek teljesebb képet kaphassanak üzletükről és piacukról, hogy könnyebben azonosíthassák a nyereségességet növelő új lehetőségeket, és javíthassák üzleti teljesítményüket.
„A Canon célja a drupán, hogy kutatási eredményekkel és jó meglátásokkal segítsen vásárlóinak átfogóbb képet adni arról, hogy mi is fontos leginkább az ügyfeleik számára” – nyilatkozta David Preskett, a Canon Europe európai professzionális nyomdai részlegének igazgatója. „Célunk, hogy vásárlóinkat hozzásegítsük saját ügyfeleik jobb megértéséhez. Páratlan termékválasztékunkkal, a nyomtatás jövőjét illető bizakodásunkkal és azokkal a befektetéseinkkel, amelyekkel segíthetünk vásárlóinknak továbbfejleszteni saját üzletüket, igazán egyedi helyzetben vagyunk, hogy ezt sikeresen meg is tehessük.”
A negyedik Canon Insight Riport
A látogatók számára az inspiráció egy további forrása lehet a Canon Insight Riport legújabb kiadása, amelyet a drupa-látogatók teljes egészében olvashatnak (az első eredményekkel kapcsolatban lásd a külön sajtóanyagot – A Canon új felmérése kiemeli, hogy a jobb ügyfélkommunikáció kulcsfontosságú a nyomdák növekedési lehetőségeit tekintve, 2012. február 28.). 18 európai ország 420 nyomdai ügyfelét kérdezték a felmérés során, hogy pontosabban megismerjék beszerzési igényeiket, elvárásaikat a nyomdai szolgáltató választásakor, valamint nézeteiket a nyomtatásnak a jelenlegi és jövőbeni kommunikációs csatornákon belüli fontosságáról és értékéről. Azáltal, hogy hozzáférnek ezekhez az igen értékes információkhoz, a Canon vásárlói megfontoltabb döntéseket tudnak majd hozni arról, hogyan szolgálják ki jobban meglévő ügyfeleiket és mi a legjobb módja annak, hogy új üzleteket szerezzenek.
Essential Business Builder Mentoring program
A stand látogatóinak lehetőségük lesz megismerni a Canon új, Essential Business Builder Mentoring nev? programját, amelyben független iparági szakértők dolgoznak együtt a nyomdákkal azért, hogy segítsenek megvalósítani hosszú távú céljaikat. A mentorok strukturált tanácsokat és gyakorlati támogatást fognak nyújtani olyan területeken, mint például egy üzleti terv kidolgozása, egy új nyomdai szolgáltatás bevezetése, a marketing javítása, új értékesítési csatornák keresése, a belső finanszírozási kérdések kezelése, az alkalmazottak vezetése és még sok más egyéb területen.