Szerver/Üzlet
business_guru - 2012-03-06
A Ricoh azt javasolja az európai vállalatoknak, hogy hatékonyabban integrálják mobil nyomtatási stratégiáikat az általános mobilitási terveikbe...
</a>A Ricoh tanácsát a Quocirca1 felméréséra alapozza, amely szerint a vállalatok 60%-a véli úgy, hogy alkalmazottainak szükségük lenne rá, hogy mobil eszközökről nyomtathassanak. Ugyanakkor, ezen vállalatok mindössze 5%-a tette elérhetővé a mobil nyomtatást munkatársai számára, továbbá, csak negyedük vizsgálta aktívan a mobil dolgozók támogatásának lehetőségeit.
A Ricoh által szponzorált és az Economist Intelligence Unit által végzett felmérés eredményei szerint a munkahelyek 2020-ra még virtuálisabbá válnak, legalábbis a megkérdezettek 80%-a így gondolja. 48%-uk szerint ekkorra a munkavállalók túlnyomó része otthonról fog dolgozni. A kutatás szerint a konzumeráció – amikor a munkára és szórakozásra használt technológiák közötti határ elmosódik – egyre inkább felgyorsul. A válaszadók 70%-a szerint a munkavállalók az összes kommunikációjukat és elektronikus munkájukat egyetlen eszközön végzik majd.
Louella Fernandes, a Quocirca elemzője szerint a konzumeráció az egyik fő oka annak, hogy a vállalatok mobil nyomtatási stratégiákat alkalmaznak. “A konzumerációt figyelmen kívül hagyó vállalatok veszélynek teszik ki magukat, mivel a dolgozók az IT-t megkerülve használnak alternatív nyomtatási alkalmazásokat. Ezek a megoldások egyrészt nem biztos, hogy megfelelő védelmet nyújtanak, másrészt megakadályozzák, hogy a vállalat követni és kontrollálni tudja a nyomtatásokat.”
Emma Isichei, a Ricoh Europe Advanced Solutions Centre vezetője szerint: “A vállalatoknak, versenyképességük megőrzése érdekében, támogatniuk kell alkalmazottaik mobil és flexibilis munkavégzését. Ez pedig magában foglalja annak biztosítását is, hogy az alkalmazott kinyomtathassa a fontos üzleti dokumentumokat, függetlenül attól, hogy a munkahelyén, egy másik irodában, vagy külső helyszínen tartózkodik éppen. Azok a vállalatok, amelyeknek dokumentum menedzsment stratégiái lehetővé teszik az alkalmazottaknak, hogy maximalizálják a tudásmegosztást és együttm?ködést, profitálhatnak a
A Ricoh által szponzorált és az Economist Intelligence Unit által végzett felmérés eredményei szerint a munkahelyek 2020-ra még virtuálisabbá válnak, legalábbis a megkérdezettek 80%-a így gondolja. 48%-uk szerint ekkorra a munkavállalók túlnyomó része otthonról fog dolgozni. A kutatás szerint a konzumeráció – amikor a munkára és szórakozásra használt technológiák közötti határ elmosódik – egyre inkább felgyorsul. A válaszadók 70%-a szerint a munkavállalók az összes kommunikációjukat és elektronikus munkájukat egyetlen eszközön végzik majd.
Louella Fernandes, a Quocirca elemzője szerint a konzumeráció az egyik fő oka annak, hogy a vállalatok mobil nyomtatási stratégiákat alkalmaznak. “A konzumerációt figyelmen kívül hagyó vállalatok veszélynek teszik ki magukat, mivel a dolgozók az IT-t megkerülve használnak alternatív nyomtatási alkalmazásokat. Ezek a megoldások egyrészt nem biztos, hogy megfelelő védelmet nyújtanak, másrészt megakadályozzák, hogy a vállalat követni és kontrollálni tudja a nyomtatásokat.”
Emma Isichei, a Ricoh Europe Advanced Solutions Centre vezetője szerint: “A vállalatoknak, versenyképességük megőrzése érdekében, támogatniuk kell alkalmazottaik mobil és flexibilis munkavégzését. Ez pedig magában foglalja annak biztosítását is, hogy az alkalmazott kinyomtathassa a fontos üzleti dokumentumokat, függetlenül attól, hogy a munkahelyén, egy másik irodában, vagy külső helyszínen tartózkodik éppen. Azok a vállalatok, amelyeknek dokumentum menedzsment stratégiái lehetővé teszik az alkalmazottaknak, hogy maximalizálják a tudásmegosztást és együttm?ködést, profitálhatnak a
real time
döntéshozatal előnyeiből, amely segítségével gyorsabban és hatékonyabban reagálhatnak az ügyfél és a piac igényeire.”