Mobil
mobilfreak - 2011-05-26
A Vodafone új készülékbiztosítási szolgáltatásával még a csúcskategóriás okostelefonok is biztosíthatóak sérülés vagy akár lopás ellen...
Május 27-én indul útjára a Vodafone új szolgáltatása, amelynek segítségével kedvező havidíjak ellenében bármilyen, a Vodafone kínálatában elérhető telefonra biztosítást köthet az ügyfél. Alap és extra készülékbiztosítás is választható, amely a folyadék- és vízkárra, a szándékos rongálásra, sőt a véletlen balesetekre is vonatkozik. Extra csomag esetén mindezek mellé még lopás vagy rablás esetén is jár a kártérítés. Csak annyi a teendő, hogy baj esetén a felhasználó felhívja a Vodafone Készülékbiztosítás kárrendezési vonalát a 06-1-477-41-27 normál díjas telefonszámon, és az adatok rögzítése után már fel is kereshető valamelyik márkabolt, ahol némi papírmunka után azonnal, vagy legfeljebb 15 napon belül kézhez vehető az új, a régivel megegyező vagy azonos kategóriájú készülék.
A biztosítást lakossági és üzleti számlás ügyfelek egyaránt igénybe vehetik, amennyiben készüléküket a Vodafone-nál vásárolják vagy vásárolták meg. Erre új előfizetőként a szerződéskötéskor, régi ügyfélként pedig szerződéshosszabbításkor, illetve az ezeket követő hatvan napon belül van lehetőség. A biztosítás bármely üzletben megköthető, kárrendezésre azonban csak a márkaboltokban van lehetőség.
Fontos tudni, hogy a készülékbiztosítás nem nyújt fedezetet a telefonon tárolt adatok visszaállítására, de az ingyenes Adat?r alkalmazás használatával megóvhatók a legfontosabbak adatok, például a telefonszámok, a naptárbejegyzések vagy az üzenetek.
Összesen három készülékkategória van, melynek havi díjai 490, 1090 illetve 1990 forintba kerülnek az alapcsomagban, melyhez 4500, 10000 illetve 20000 forintos önrész társul.
A biztosítási szolgáltatást az ACE European Group és a Vodafone biztosítja, amelynek keretében a biztosított készüléket ért káresemény esetén a készülék cseréjét a Vodafone intézi.
A biztosítást lakossági és üzleti számlás ügyfelek egyaránt igénybe vehetik, amennyiben készüléküket a Vodafone-nál vásárolják vagy vásárolták meg. Erre új előfizetőként a szerződéskötéskor, régi ügyfélként pedig szerződéshosszabbításkor, illetve az ezeket követő hatvan napon belül van lehetőség. A biztosítás bármely üzletben megköthető, kárrendezésre azonban csak a márkaboltokban van lehetőség.
Fontos tudni, hogy a készülékbiztosítás nem nyújt fedezetet a telefonon tárolt adatok visszaállítására, de az ingyenes Adat?r alkalmazás használatával megóvhatók a legfontosabbak adatok, például a telefonszámok, a naptárbejegyzések vagy az üzenetek.
Összesen három készülékkategória van, melynek havi díjai 490, 1090 illetve 1990 forintba kerülnek az alapcsomagban, melyhez 4500, 10000 illetve 20000 forintos önrész társul.
A biztosítási szolgáltatást az ACE European Group és a Vodafone biztosítja, amelynek keretében a biztosított készüléket ért káresemény esetén a készülék cseréjét a Vodafone intézi.