Autó
mobilfreak - 2011-02-08
A Volvo Cars bemutatta az iPhone és iPad készülékekre fejlesztett alkalmazását, amely az új Volvo S60 modellel kapcsolatos információkat valamint inspiráló anyagokat is tartalmaz...
A Volvo
„Egyre több ügyfelünk a számára szükséges információkat internetkapcsolattal rendelkező mobiltelefon, vagy táblagép segítségével szerzi be. Ezzel az alkalmazással szeretnénk biztosítani, hogy mi is ott legyünk, ahol az ügyfeleink, ablakot nyitva számukra a vállalat felé” – mondta David Holecek, a Volvo Cars digitális stratégiájáért felelős szakembere.
Az alkalmazás funkciói közé tartozik egy olyan keresőeszköz, amely a telefon beépített
„Számos egyedi szolgáltatást biztosítunk, például a mobiltelefon beépített giroszkópja segítségével körbe lehet nézni az autó belsejében. A telefon elfordításával a megtekinthető kép szintén elmozdul, azt a benyomást keltve, mintha az ügyfél az autóban ülne” – folytatta David Holecek.
Március elején, a Genfi Autószalonnal egy időben több alkalmazás is megjelenik majd a további Volvo modellekhez. A célcsoportba a vállalat potenciális és a jelenlegi ügyfelei tartoznak.
„Néhány országban a Volvo On Call rendszer felhasználói számára már most kínálunk olyan iPhone- és Android-alkalmazásokat, amelyek az autó f?tését szabályozzák. Emellett jelenleg egy digitális alkalmazásként kiadható használati útmutatót is tesztelünk” – árulta el David Holecek.
Hamarosan szintén megjelenik a Volvo Cars vásárlói magazinját, a LIV-et tartalmazó iPad-alkalmazás, amellyel a magazin tartalmának egy része mellett számos különböző funkcióhoz lehet hozzáférni, például további képekhez és filmekhez is.
A Volvo Cars valamennyi alkalmazása ingyenesen letölthető lesz az Apple App Store áruházból.
S60
App jelenleg az Egyesült Királyságban és Svédországban érhető el, de hamarosan a magyarországi App Store-ból is letölthető lesz. A Volvo Cars az S60 alkalmazás mellett bemutatta a
szoftver
kínai piacra fejlesztett S80L verzióját is, tavasszal pedig további alkalmazások megjelentetését tervezi.
„Egyre több ügyfelünk a számára szükséges információkat internetkapcsolattal rendelkező mobiltelefon, vagy táblagép segítségével szerzi be. Ezzel az alkalmazással szeretnénk biztosítani, hogy mi is ott legyünk, ahol az ügyfeleink, ablakot nyitva számukra a vállalat felé” – mondta David Holecek, a Volvo Cars digitális stratégiájáért felelős szakembere.
Az alkalmazás funkciói közé tartozik egy olyan keresőeszköz, amely a telefon beépített
GPS
funkciójával keresi meg a legközelebbi Volvo márkakereskedőhöz vezető útvonalat. Emellett tesztvezetésre is lehet jelentkezni, illetve a konfigurátor segítségével az érdeklődök összeállíthatják saját S60 modelljüket. Az új funkciók a helyi honlaphoz kapcsolódnak, és hozzáférést biztosítanak a Volvo Cars legfrissebb híreihez is.
„Számos egyedi szolgáltatást biztosítunk, például a mobiltelefon beépített giroszkópja segítségével körbe lehet nézni az autó belsejében. A telefon elfordításával a megtekinthető kép szintén elmozdul, azt a benyomást keltve, mintha az ügyfél az autóban ülne” – folytatta David Holecek.
Március elején, a Genfi Autószalonnal egy időben több alkalmazás is megjelenik majd a további Volvo modellekhez. A célcsoportba a vállalat potenciális és a jelenlegi ügyfelei tartoznak.
„Néhány országban a Volvo On Call rendszer felhasználói számára már most kínálunk olyan iPhone- és Android-alkalmazásokat, amelyek az autó f?tését szabályozzák. Emellett jelenleg egy digitális alkalmazásként kiadható használati útmutatót is tesztelünk” – árulta el David Holecek.
Hamarosan szintén megjelenik a Volvo Cars vásárlói magazinját, a LIV-et tartalmazó iPad-alkalmazás, amellyel a magazin tartalmának egy része mellett számos különböző funkcióhoz lehet hozzáférni, például további képekhez és filmekhez is.
A Volvo Cars valamennyi alkalmazása ingyenesen letölthető lesz az Apple App Store áruházból.