Szerver/Üzlet
business_guru - 2011-01-18
Steve Ballmer bejelentette, hogy mától elérhetÅ? a Microsoft Dynamics CRM Online, az ügyfélkapcsolatok kezelésére kifejlesztett Dynamics CRM 2011 számítási felhÅ?ben futó verziója...
A bejelentés fontos eleme, hogy a későbbiekben nemcsak az észak-amerikai felhasználók csatlakozhatnak a Microsoft Dynamics CRM Online rendszeréhez, mivel az immár 40 ország 41 nyelvén válik elérhetővé A Microsoft Dynamics CRM Online 2011 előfizetési díja 2011. június 30-ig kedvezményes, felhasználónként és havonta mindössze 31 euró, az akciós időszak után pedig felhasználónként 41 euró/hó.
„Az értékesítők kulcsfontosságú szerepet játszanak minden sikeres cég életében” – mondta Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója. „A Microsoft Dynamics CRM sikerének titka pedig éppen a felhasználói élményben, az együttm?ködés és a közös munka támogatásában, a folyamatok egyszer?sítésében és a valós idej? adatokhoz való hozzáférés lehetőségében rejlik.”
Az újgenerációs natív Microsoft Outlook kliens, a böngészőalapú és mobil elérés, a funkcióorientált tervezés és a fejlett személyre szabási lehetőségek révén ismerős felhasználói élményt nyújt az értékesítési, ügyfélszolgálati és marketing terület munkatársai számára.
A rugalmas felhő-alapú fejlesztés, a Windows Azure interoperabilitás, a Microsoft SharePoint-képességek és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén a felhasználók és a partnerek könnyedén konfigurálhatják és személyre szabhatják a Microsoft Dynamics CRM-et, hogy az a legkülönlegesebb igényeknek is megfelelhessen.
„A szolgáltatásként elérhető értékesítési rendszer racionális kihasználtsággal a bérleti díj többszörösét hozhatja bevételben. Az üzleti hatékonyságot egyre inkább az határozza meg, hogy egy vállalkozás milyen gyorsan és milyen pontosan tudja kielégíteni ügyfelei aktuális igényeit – mindezek megvalósítását segíti a Dynamics CRM Online” – mondta Wentzel István, a Microsoft Magyarország CRM specialistája.
A Microsoft Dynamics CRM Online hazánkon kívül az alábbi országokban lesz elérhető: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Kanada, Kolumbia, Costa Rica, Chile, Ciprus, Csehország, Dánia, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Hong Kong, India, Írország, Izrael, Olaszország, Japán, Luxembourg, Malajzia, Mexikó, Hollandia, Új-Zéland, Norvégia, Peru, Lengyelország, Portugália, Puerto Rico, Románia, Szingapúr, Spanyolország, Svédország, Svájc, Trinidad és Tobago, Nagy-Britannia és az Amerikai Egyesült Államok.
Link: [%A=http://crm.dynamics.com/hu-hu/%]http://crm.dynamics.com/hu-hu/[%A%]
„Az értékesítők kulcsfontosságú szerepet játszanak minden sikeres cég életében” – mondta Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója. „A Microsoft Dynamics CRM sikerének titka pedig éppen a felhasználói élményben, az együttm?ködés és a közös munka támogatásában, a folyamatok egyszer?sítésében és a valós idej? adatokhoz való hozzáférés lehetőségében rejlik.”
Az újgenerációs natív Microsoft Outlook kliens, a böngészőalapú és mobil elérés, a funkcióorientált tervezés és a fejlett személyre szabási lehetőségek révén ismerős felhasználói élményt nyújt az értékesítési, ügyfélszolgálati és marketing terület munkatársai számára.
A rugalmas felhő-alapú fejlesztés, a Windows Azure interoperabilitás, a Microsoft SharePoint-képességek és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén a felhasználók és a partnerek könnyedén konfigurálhatják és személyre szabhatják a Microsoft Dynamics CRM-et, hogy az a legkülönlegesebb igényeknek is megfelelhessen.
„A szolgáltatásként elérhető értékesítési rendszer racionális kihasználtsággal a bérleti díj többszörösét hozhatja bevételben. Az üzleti hatékonyságot egyre inkább az határozza meg, hogy egy vállalkozás milyen gyorsan és milyen pontosan tudja kielégíteni ügyfelei aktuális igényeit – mindezek megvalósítását segíti a Dynamics CRM Online” – mondta Wentzel István, a Microsoft Magyarország CRM specialistája.
A Microsoft Dynamics CRM Online hazánkon kívül az alábbi országokban lesz elérhető: Ausztria, Ausztrália, Belgium, Brazília, Kanada, Kolumbia, Costa Rica, Chile, Ciprus, Csehország, Dánia, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Hong Kong, India, Írország, Izrael, Olaszország, Japán, Luxembourg, Malajzia, Mexikó, Hollandia, Új-Zéland, Norvégia, Peru, Lengyelország, Portugália, Puerto Rico, Románia, Szingapúr, Spanyolország, Svédország, Svájc, Trinidad és Tobago, Nagy-Britannia és az Amerikai Egyesült Államok.
Link: [%A=http://crm.dynamics.com/hu-hu/%]http://crm.dynamics.com/hu-hu/[%A%]