Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_qt0k56evl115hrposvl7ruou83, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/itextreme/public_html/index.php on line 3
IT-Extreme - Budapest Calling â?? Megnyílt az elsÅ? call center szakkiállítás

Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
business_guru - 2010-11-24

Megnyílt az ország elsÅ? call center szakkiállítása, amelyen az iparág 36 vállalata és szervezete mutatja meg világszínvonalú szolgáltatásait...

Megnyílt az ország első call center szakkiállítása, amelyen az iparág 36 vállalata és szervezete mutatja meg világszínvonalú szolgáltatásait.

 

 

Az egyik leggyorsabban növekvő iparág első kiállítását Henter Ágnes, a Nemzetgazdálkodási Minisztérium Befektetés-Stratégiai főosztályvezetője nyitotta meg. Tervei szerint a szervező Humán Erőforrás Alapítvány minden évben meg megrendezi az eseményt, amely jó eséllyel pályázhat a régió legfontosabb call center fórumának szerepére. A november 23-án és 24-én megrendezett rendezvényen felsorakoztak a legfontosabb infokommunikációs fejlesztők, call center üzemeltetők, és rendszerintegrációs tanácsadók. A Budapest Calling legnépszer?bb újdonságai között szerepel az érzelmi detektálási,
cloud computing
technológia, sőt azokat a fülhallgatókat is ki lehet próbálni, amelyeket a Nasa az ?rrepülők irányításakor használ. 

 

Henter Ágnes, a Nemzetgazdálkodási Minisztérium főosztályvezetője megnyitójában kiemelte: „ A call center szektor területén jelentős fejlődés ment végbe az elmúlt években, számos olyan multinacionális vállalat is Magyarországot választotta, amely több száz, esetenként ezer fős call centereket hozott létre. Különösen kedvező, hogy ez az iparág vidéken is fejleszt, ezzel munkát biztosít elmaradottabb régiókban is. A minisztérium egyik legfontosabb feladata a munkahelyteremtés, ezért nagyon örülünk, hogy a call center iparág kiemelkedő szereplői ezen a szakmai eseményen összegy?lnek és reméljük, hogy együttm?ködésükből további munkahelyek születnek majd.”

 

[%IMAGB=15327%]Harminchat standon tekinthetik meg a látogatók mindazt a tudást, amely a mai call centerek hatékony m?ködését elősegíti. A kiállítók között szerepelnek call center szolgáltatók, trénerek, rendszerfejlesztők és technológiai innovációval jelentkező vállalatok. Már a kisebb cégek számára is kínálnak például virtuális vagy hosztolt call centereket, hiszen a professzionális kommunikáció már minden vállalat számára alapvető ügyfél elvárás. A bonyolult ügyfélkiszolgálási rendszerek  kapacitásának optimalizálására, illetve akár több száz munkatárs távmunkában történő alkalmazására pedig a
cloud computing
ad tökéletes megoldást. Az emberi kommunikáció szerteágazó aspektusait a technológia mind szélesebb körben igyekszik kiszolgálni: az érzelmi detektálás például azt segíti elő, hogy egy-egy problémásabb hívás során akár azonnal jelezhető egy kialakuló konfliktus, amely ily módon könnyebben megoldható vagy teljesen elkerülhető.

 

„A legnagyobb érdeklődés azokat a kiállítókat övezi, amelyek a jövőbe mutató megoldásokat kínálnak. Valójában az, aki ellátogat a kiállításra, ízelítőt kaphat a jövő call centereiből. Ezek az ügyfélkiszolgálási módszerek már nem kizárólag a telefonhoz kötődnek, hanem a telekommunikáció minden területén alkalmazhatók. Ma már nem okozhat gondot, hogy egy cég telefonon, levélben, de akár Skype-on, Facebookon, Twitteren is m?ködtessen valós idej? információszolgáltatást. A jövő ügyfelei, a mai tizen-huszonévesek ugyanis már elsősorban a web2-es eszközökön keresztül kommunikálnak.” – mondta el Bortnyák Adorján, a kiállítás arany fokozatú támogatójának, az Algotechnek a cégvezetője.

 

A kiállítási standokon megtekinthető innovációk mellett a rendezvény számos egyéb programot tartalmaz. Óránként study tour bemutatók indulnak magyar illetve angol nyelven, amelyek során egy-egy vállalatvezető, szakember szubjektív tematikus ismertetőt tart a látogatóknak a számára legizgalmasabb újdonságokról. A rendezvényhez több szakmai szervezet is csatlakozott támogatóként, többek között az Outsourcing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség, amely saját előadássorozatot is szervezett az FMCG szektor direkt marketing kommunikációjáról. A szakmai érdeklődők számára különlegesen érdekes lehet a Budapesti M?szaki Egyetem Pszichológiai és Ergonómiai Tanszékének szimpóziuma, amely az esélyegyenlőség témáját járja körül a kiállítás második napján.

 

Tóth Éva Mária, a főszervező Humán Erőforrás Alapítvány kuratóriumi elnöke szerint: „Intenzív verseny van a call center szakmán belül, ami egyre tökéletesebb minőségre és növekvő hatékonyságra sarkallja a szereplőket. A Magyarországon m?ködő call centerek ma már a nemzetközi piacon is megállják a helyüket. Éppen ezért fontos, hogy létrejöjjön egy olyan fórum, amelyen szélesebb körben, regionális szinten is megmutathatjuk, hogy a hazai szereplők a legmagasabb szakmai elvárásoknak is megfelelnek. Nagyon örülök, hogy már az első kiállítás is ilyen nagy számban vonzott látogatókat és kiállítókat. Ez is azt bizonyítja, hogy szükség van a budapesti call center szakkiállításra, amely reményeink szerint rövidesen a harmadik legmeghatározóbb szakmai fórum lehet Birmingham és Berlin után.”


Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_qt0k56evl115hrposvl7ruou83, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php54) in Unknown on line 0