Szerver/Üzlet
Sulaki - 2010-02-23
A hazánkban több mint 650.000 felhasználóval rendelkezÅ? közösségi oldal PR aktivitásba kezdett...
A Wadja Media Ltd. Tulajdonában lévő [%A=http://www.wadja.com/%]www.wadja.com[%A%] közösségi portál egy teljesen egyedi szolgáltatást kínál, amelynek segítségével témák, érdeklődési körök és különböző aktivitások alapján találhatunk egymásra. A Wadján ún. profil címkéket követhetünk, melyeket hobbijaink, kedvelt témáink alapján hozhatunk létre. A beszélgetéseket, vagy címkéink frissítéseit, a weben, emailen és
SMS
-en keresztül is bonyolíthatjuk, a beérkező válaszokat pedig tetszés szerint oszthatjuk meg a kiválasztott ismerősökkel, vagy csak a legjobb barátunkkal.
Habár a Wadja hazánkban több mint 650.000. egyedi felhasználóval rendelkezik, mégsem beszél róluk a szakma. A rendszer évekig tartó folyamatos fejlesztése után a cég szakemberei azonban most elérkezettnek látják az időt arra, hogy a Wadja kilépjen árnyékából, és az eddigi word of mouth hatékonysága mellett koordinált kommunikációval növelje ismertségét. Céljuk az, hogy PR eszközök segítségével felhívják a figyelmet a közösségi médiában rejlő egyik óriási lehetőségre a „social labelingre” (címkézésre), amely a Wadja szakterülete. A NeoNoir és partnerügynökségei elsőként klasszikus pr munkával, és üzletfejlesztési kampányokkal támogatják a céget, a későbbiekben pedig teret kapnak majd nem hagyományos kommunikációs eszközök is.
„Azért választottuk a NeoNoirt, mert alapítóikkal már dolgoztunk korábban, még más ügynökségi keretek között, és nagyon meg voltunk elégedve a teljesítményükkel. Ők nemcsak a piacot és a szektorunkat ismerik jól, de valódi eredményeket hoznak. Mivel most vált szükségszerüvé egy profi PR csapat szerződtetése a régióban, egyértelmü volt a választás.– mondta Alex Christoforou, a Wadja ügyvezető igazgatója.
A Wadja regionális feladatai mellett 2010 egyéb sikereket is hozott a NeoNoir számára: egyik új ügyfelük a Happybox lett és a HPS-sel közösen a LEGO országos roadshow-ján dolgoznak.