Szerver/Üzlet
business_guru - 2010-02-15
A Kingston bejelentette, hogy globális árbevétele 2009-ben elérte a 4,1 milliárd amerikai dollárt, ami 100 millió dolláros növekedést jelent 2008-hoz képest...
A Kingston bejelentette, hogy globális árbevétele 2009-ben elérte a 4,1 milliárd amerikai dollárt, ami 100 millió dolláros növekedést jelent 2008-hoz képest. A vállalat bevételének növekedése elsősorban az átlagos eladási ár emelkedésének köszönhető
Az árbevétel emelkedése változást jelent az előző évhez képest, amikor a lapkák túlkínálata és a meggyengült világgazdasági helyzet visszaesést eredményezett a memóriaágazatban.
„A memóriapiacon – sok más iparághoz hasonlóan – némi fellendülés következett be a tavalyi évben és a Kingston képes volt előnyt kovácsolni a DRAM- és Flash-árak általános emelkedéséből” – mondta John Tu, a Kingston társalapítója. „Az
„Pontosan egy évvel ezelőtt gyenge évnek néztünk elébe. Szerencsére, azóta cégünk meg tudta ragadni a kínálkozó lehetőségeket, amelyek előnyünkre váltak” – mondta David Sun, a Kingston másik társalapítója. „Együttesen, az alkalmazottak, partnerek, kereskedők, és vásárlók segítségével képesek voltunk átvészelni a nehéz időszakokat. Nagyon örülünk és büszkék vagyunk eredményeinkre” – folytatta David Sun.
A 2009-es bevételi adatok alapján, ez az év hozta a Kingston második legnagyobb árbevételét a cég 1987-es alapítása óta. A vállalat legeredményesebb éve 2007. volt 4,5 milliárd dollár árbevétellel. A Kingston először 1995-ben lépte át az 1 milliárd dolláros határt a globális értékesítés terén, ezt követte 2004-ben a 2 milliárdos és 2005-ben a 3 milliárdos határ átlépése.
Az árbevétel emelkedése változást jelent az előző évhez képest, amikor a lapkák túlkínálata és a meggyengült világgazdasági helyzet visszaesést eredményezett a memóriaágazatban.
„A memóriapiacon – sok más iparághoz hasonlóan – némi fellendülés következett be a tavalyi évben és a Kingston képes volt előnyt kovácsolni a DRAM- és Flash-árak általános emelkedéséből” – mondta John Tu, a Kingston társalapítója. „Az
SSD
piacra való belépéssel, 2009 elején a termékkínálatunkat is kibővítettük. 12 hónap után most már azt is kijelenthetjük, hogy sikerült jelentős eredményeket elérnünk ezen a még kiaknázatlan területen” – tette hozzá John Tu.
„Pontosan egy évvel ezelőtt gyenge évnek néztünk elébe. Szerencsére, azóta cégünk meg tudta ragadni a kínálkozó lehetőségeket, amelyek előnyünkre váltak” – mondta David Sun, a Kingston másik társalapítója. „Együttesen, az alkalmazottak, partnerek, kereskedők, és vásárlók segítségével képesek voltunk átvészelni a nehéz időszakokat. Nagyon örülünk és büszkék vagyunk eredményeinkre” – folytatta David Sun.
A 2009-es bevételi adatok alapján, ez az év hozta a Kingston második legnagyobb árbevételét a cég 1987-es alapítása óta. A vállalat legeredményesebb éve 2007. volt 4,5 milliárd dollár árbevétellel. A Kingston először 1995-ben lépte át az 1 milliárd dolláros határt a globális értékesítés terén, ezt követte 2004-ben a 2 milliárdos és 2005-ben a 3 milliárdos határ átlépése.