Szerver/Üzlet
business_guru - 2009-12-07
Az Adobe Systems Incorporated bejelentette Peter Schmidt vezérigazgatói, valamint Lothar Haenle marketingigazgatói kinevezését a kelet-európai, közel-keleti és afrikai (EEMEA) régióban...
Az Adobe Systems Incorporated bejelentette Peter Schmidt vezérigazgatói, valamint Lothar Haenle marketingigazgatói kinevezését a kelet-európai, közel-keleti és afrikai (EEMEA) régióban. A frankfurti, illetve a müncheni irodában dolgozó Schmidt és Haenle felelőssége lesz az Adobe ügyfél-orientáltságának és jelenlétének fejlesztése a kelet-európai, közel-keleti és afrikai régióban, valamint a vállalati növekedés segítése az összes üzletágban.
„Tapasztalatuk és hátterük miatt Peter és Lothar kiváló választás az Adobe üzleti tevékenységének vezetésére Kelet-Európában, a Közel-Keleten és Afrikában” – nyilatkozta Stephan Van Herck, az Adobe európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régiójának alelnöke. „Peter feltörekvő piacokon szerzett üzletfejlesztési ismeretei és Lothar rendkívüli marketingtapasztalata segíteni fogja az Adobe pozíciójának erősödését az EEMEA régióban.”
Mielőtt az Adobe munkatársa lett, Peter Schmidt a Parametric Technology Corporation (PTC) alelnöke volt. Kulcsszerepet játszott a vállalat üzleti tevékenységének kiépítésében és bővítésében a feltörekvő piacokon, különösen az úgynevezett BRIC államokban, azaz Brazíliában, Oroszországban, Indiában és Kínában. Korábban számos értékesítési vezetői posztot töltött be, ahol felelősségi köre a kelet-európai régióra terjedt ki. Karrierje kezdetén Schmidt a Structural Dynamics Research Corporation (SDRC, ma a Siemens PLM Software része) és a Computer Associates GmbH munkatársa volt. Németországban szerzett gépészmérnöki és villamosmérnöki diplomát a darmstadti University of Applied Sciences egyetemen.
Lothar Haenle az EMC vállalattól érkezett, ahol a hardver- és szoftvermarketingért volt felelős az EMEA régió északi részében (Kelet-Európa, Oroszország, Skandinávia, Benelux államok, Svájc és Ausztria). Ezt megelőzően az EMC Documentum közép- és kelet-európai, közel-keleti és afrikai (MEA) régiójának marketingigazgatója volt. Korábban számos termékmarketing és -menedzsment posztot töltött be az Informix, a Microsoft és az ACI Software vállalatoknál. Szakmai pályafutását a Hewlett Packard értékesítési- és üzletfejlesztési munkatársaként kezdte.
„Tapasztalatuk és hátterük miatt Peter és Lothar kiváló választás az Adobe üzleti tevékenységének vezetésére Kelet-Európában, a Közel-Keleten és Afrikában” – nyilatkozta Stephan Van Herck, az Adobe európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régiójának alelnöke. „Peter feltörekvő piacokon szerzett üzletfejlesztési ismeretei és Lothar rendkívüli marketingtapasztalata segíteni fogja az Adobe pozíciójának erősödését az EEMEA régióban.”
Mielőtt az Adobe munkatársa lett, Peter Schmidt a Parametric Technology Corporation (PTC) alelnöke volt. Kulcsszerepet játszott a vállalat üzleti tevékenységének kiépítésében és bővítésében a feltörekvő piacokon, különösen az úgynevezett BRIC államokban, azaz Brazíliában, Oroszországban, Indiában és Kínában. Korábban számos értékesítési vezetői posztot töltött be, ahol felelősségi köre a kelet-európai régióra terjedt ki. Karrierje kezdetén Schmidt a Structural Dynamics Research Corporation (SDRC, ma a Siemens PLM Software része) és a Computer Associates GmbH munkatársa volt. Németországban szerzett gépészmérnöki és villamosmérnöki diplomát a darmstadti University of Applied Sciences egyetemen.
Lothar Haenle az EMC vállalattól érkezett, ahol a hardver- és szoftvermarketingért volt felelős az EMEA régió északi részében (Kelet-Európa, Oroszország, Skandinávia, Benelux államok, Svájc és Ausztria). Ezt megelőzően az EMC Documentum közép- és kelet-európai, közel-keleti és afrikai (MEA) régiójának marketingigazgatója volt. Korábban számos termékmarketing és -menedzsment posztot töltött be az Informix, a Microsoft és az ACI Software vállalatoknál. Szakmai pályafutását a Hewlett Packard értékesítési- és üzletfejlesztési munkatársaként kezdte.