Érdekességek
digimaniac - 2009-07-30
A BMW-csoport több mint 240 jármü fotorealisztikus modelljeinek elkészítésére kérte fel az Autodesk â??et. A digitális prototípusok révén, még a gyártás elÅ?tt megkezdÅ?dhet a gépkocsik népszerüsítése...
A BMW-csoport több mint 240 jármü fotorealisztikus modelljeinek elkészítésére kérte fel az Autodesk –et. A digitális prototípusok révén, még a gyártás előtt megkezdődhet a gépkocsikhoz kapcsolódó marketingtevékenység
Az Autodesk, Inc., a 2D- és
A tervadatok marketingcélú felhasználása forradalmasítja az autóipar reklámozási szokásait a nyomtatott sajtóban, az interneten és a reklámfilmekben egyaránt. A számítógépes szoftverek segítségével a gyártók látványterveket készíthetnek hirdetéseikhez, így költséges prototípusok megépítése nélkül kezdődhet meg a különböző márkákhoz kapcsolódó marketingtevékenység. „A módszer új lehetőségeket nyit a kreativitásban: a hirdetésekben olyan elemek is megjelenhetnek, amelyek a hagyományos fényképészeti eljárásokkal nehezen vagy túl magas költségen lennének kivitelezhetők” – mondta Karim Salabi, az Autodesk vizuális kommunikációval foglalkozó részlegének alelnöke.
Az Autodesk digitális prototípusok megoldásának részét képező Showcase szoftverrel pontos, valósághü képek, animált látványtervek hozhatók létre a
A következő három év folyamán az Autodesk és a Mackevision, a BMW-csoport több mint 240 jármüvének virtuális modelljét készítik el. A vállalatok az Autodesk Creative Bridge
Az Autodesk, Inc., a 2D- és
3D
tervezői szoftvermegoldások vezető szállítója bejelentette együttmüködését a BMW-csoporttal. A csoport felkérésének értelmében a vállalat realisztikus, animált modelleket hoz létre a BMW, a MINI valamint a Rolls-Royce márkájú autók tervadataiból. Ezen virtuális modellek már azelőtt felhasználhatók a hirdetési anyagokban: televíziós reklámokban, szórólapokon, és a vállalat weboldalán, mielőtt a gépkocsik gyártása kezdetét venné. Az Autodesk Consulting, a Mackevision vállalattal együttmüködve, az Autodesk Maya és az Autodesk Showcase animációs és képalkotó
szoftverek
segítségével hozza létre a digitális prototípusokat a jármüvek tervadatait átalakítva.
A tervadatok marketingcélú felhasználása forradalmasítja az autóipar reklámozási szokásait a nyomtatott sajtóban, az interneten és a reklámfilmekben egyaránt. A számítógépes szoftverek segítségével a gyártók látványterveket készíthetnek hirdetéseikhez, így költséges prototípusok megépítése nélkül kezdődhet meg a különböző márkákhoz kapcsolódó marketingtevékenység. „A módszer új lehetőségeket nyit a kreativitásban: a hirdetésekben olyan elemek is megjelenhetnek, amelyek a hagyományos fényképészeti eljárásokkal nehezen vagy túl magas költségen lennének kivitelezhetők” – mondta Karim Salabi, az Autodesk vizuális kommunikációval foglalkozó részlegének alelnöke.
Az Autodesk digitális prototípusok megoldásának részét képező Showcase szoftverrel pontos, valósághü képek, animált látványtervek hozhatók létre a
3D
-s CAD-adatokból, ellenőrizhetők a formák, és a márka karakterét kiemelő mesterséges környezet hozható létre. Az Autodesk Maya (az Autodesk Alias termékcsalád kiegészítője) hatékony, integrált 3D-s modellező, animációs és renderelő megoldás, amellyel a fogyasztói termékek és gépkocsik gyártói a
CAD
-adatokat, terveiket lenyügöző környezetben mutathatják be.
A következő három év folyamán az Autodesk és a Mackevision, a BMW-csoport több mint 240 jármüvének virtuális modelljét készítik el. A vállalatok az Autodesk Creative Bridge
szoftver
szolgáltatásait használva építik fel azt a vizuális, 3D-s adatokat felhasználó munkafolyamatot a BMW számára, amellyel csökkenteni tudják a kreatív munka költségeit. [%TAB%] A Mackevision – a jármüadatok számítógépes látványterveinek elkészítésére specializálódott vállalat – dolgozza fel ezt a jelentős mennyiségü adathalmazt, a menedzsmentfeladatokat pedig az Autodesk tanácsadó csoportja látja el.