Szerver/Üzlet
business_guru - 2009-05-28
A Yellow Cube 2000 Kft. ma bejelentette, hogy a második legnagyobb magyar ingyenes levelezÅ?t, a Citromail/Indamailt üzemeltetÅ? cég ismét az MPP spamszürÅ?jét választotta...
A Yellow Cube 2000 Kft. ma bejelentette, hogy a második legnagyobb magyar ingyenes levelezőt, a Citromail/Indamailt üzemeltető VIP Solutions Kft. ismét az MPP spamszürőjét választotta a két levelező kiszolgáló kéretlenlevél-mentesítésére.
A VIP Solutions ezúttal három évre szóló licencszerződést kötött az MPP
Három versenyző, egy győztes: az MPP
Az MPP licencet 2005-ben először egy, majd 2006-ban két évre vásárolta meg a VIP Solutions Kft. Amikor lejárt a licenc, a cég természetesen megvizsgálta más gyártók termékeit is. „Több szempontot is figyelembe vettünk a spamszürők tesztelésekor. Az egyik fontos tényező a fals pozitív szürések lehető legkisebb aránya, de legalább ilyen fontos volt az, hogy a szoftver ne terhelje le az
A VIP Solutions ezúttal három évre szóló licencszerződést kötött az MPP
szoftver
disztribútorával, így 2005 óta immár harmadszor bizonyult a legjobbnak a Yellow Cube megoldása. A VIP Solutions Kft. immár 2005 óta használja a postafiókokba érkező kéretlen levelek szürésére az MPP megoldását. A spamszürő azóta közel 7 milliárd kéretlen levéltől kímélte meg a felhasználókat, akik díjazzák is a spammentes mailboxot, hiszen egyre többen regisztrálnak a szolgáltatónál: a Citromail/Indamail felhasználók száma nemrégiben átlépte a kétmilliós határt, a cég ezzel egyértelmüen bebiztosította második helyét a magyar piacon. „Az ingyenes postafiókot választók számára a két legfontosabb dolog a tárhely mérete és a beérkező kéretlen levelek kiszürése.” – mondja Tóth Attila, a VIP Solutions Kft. ügyvezetője. A kéretlen levelek ugyanis egyrészt zavaróak, másrészt a szürésük azt a veszélyt hordozza magában, hogy a spamszürő jó leveleket is tévesen spamnek azonosít, így a címzetthez sohasem jutnak el az e-palackba zárt üzenetek, hanem végérvényesen a spamek között landolnak, s erről a feladó sem értesül. A spamszürő kiválasztása során ezért kiemelt figyelmet szentelt a cég fals pozitív, vagyis a tévesen spamként azonosított levelek arányára.
Három versenyző, egy győztes: az MPP
Az MPP licencet 2005-ben először egy, majd 2006-ban két évre vásárolta meg a VIP Solutions Kft. Amikor lejárt a licenc, a cég természetesen megvizsgálta más gyártók termékeit is. „Több szempontot is figyelembe vettünk a spamszürők tesztelésekor. Az egyik fontos tényező a fals pozitív szürések lehető legkisebb aránya, de legalább ilyen fontos volt az, hogy a szoftver ne terhelje le az
SMTP
kiszolgálókat.” – mondja Tóth Attila. Az MPP mindegyik teszten lényegesen jobban teljesített, mint a vezető gyártók termékei: a cég által használt 7 SMTP
szerver
terhelésekor a többi tesztalanyénál 30%-kal is jobb felismerési arányt ért el a szoftver. Ugyanilyen meggyőző volt a téves azonosítások alacsony aránya is. A kiválasztáskor nem elhanyagolható szempont volt az ár sem, ebben is meggyőzőnek bizonyult az MPP, ezért a VIP Solutions immár három éves licencet vásárolt. „Az egyre hosszabb időre vásárolt licencek, amelyeket a VIP Solution mellett sok más ügyfelünk is szívesen választ, számunkra egyértelmüen bizonyítja, hogy spamszürő megoldásaink a piacon hosszú távon is a legjobbak közé tartoznak.” – mondja Bódis Ákos, a Yellow Cube 2000 Kft ügyvezető igazgatója. Az MPP jól skálázható és könnyen kezelhető szoftver, amely közüzemek és vállalatok több ezer postafiókjának forgalmával is könnyen megbirkózik, ahogy a két millió magyar mailboxnál is bizonyította, hogy hatékonyan véd a kéretlen levelektől. A Yellow Cube ügyvezetője kiemelte, hogy az MPP-t kifejezetten a magyar levelezési és immár spammelési szokások alapján állították be, hogy a lehető legnagyobb hatékonysággal szürje ki a spameket. Ez a beállítási hatékonyság már több teszten is bizonyított: az MPP által védett magyar postafiókok jobban ellenálltak a spameknek, mint a Google és a Microsoft sokmillió dolláros fejlesztései. Az MPP abban is egyedülálló szolgáltatást nyújt, hogy a Nemzeti Hírközlési Hatóság felé bejelenti a magyar spammereket, vagyis azokat a magyar cégeket, amelyek engedély nélkül küldenek magánszemélyek részére kéretlen reklámlevelet. Ennek köszönhetően az NHH már több olyan céget is megbírságolt, amelyek ezerszámra küldték ki a különböző termékeket reklámozó leveleket. „Van olyan cég, amelyik nevet vált a bírság kikerülése érdekében, míg például a változatlanul maradt adószám segítségével könnyen beazonosíthatók a notórius spammelők.” – mondja Bódis Ákos. A Citromail/Indamail felhasználók azonban nyugodtak lehetnek, hiszen az ő levelezésüket az MPP megoldása védi a kéretlen levelek özönétől.