Szórakozás
MaxRay - 2009-05-20
A 2009. januárjától életbe lépett hosszú távú Formula One együttmüködési megállapodás értelmében az LG a Global Partner of Formula 1 és a Technology Partner of Formula 1 címek tulajdonosa lett...
A 2009. januárjától életbe lépett hosszú távú Formula One együttmüködési megállapodás értelmében az LG a Global Partner of Formula 1 és a Technology Partner of Formula 1 címek tulajdonosa lett…
Az együttmüködés részeként a dél-koreai gyártó kizárólagos megjelenési felületeket és exkluzív marketingjogokat kap a versenysorozattal kapcsolatosan. Az ’A Global Partner of Formula 1’ és az ’A Technology Partner of Formula 1’ címek mellett az LG magáénak tudhatja az ‘Official Consumer Electronics, Mobile Phone and Data Processor of Formula 1’ címeket is, melyeknek köszönhetően a televíziós közvetítésekkor az időmérésnél, az adatok kijelzésénél láthatjuk az LG logóját.
A gyártó a Formula One versenysorozat támogatáshoz kapcsolódóan világszerte piacra dobja legújabb
„A Formula One a technológiai újítások és a kiváló formatervezés vitathatatlan csúcsát képviseli, ami egybevág az LG Electronics márka jövőképével” – mondta Dermot Boden, az LG Electronics nemzetközi marketingigazgatója. – „Úgy véljük, egyetlen sportág sem képes versenyre kelni az F1 futamok izgalmával és felvillanyozó hangulatával, mi pedig ugyanilyen szenvedéllyel és energiával végezzük munkánkat az LG-nél.”
„Az ’A Technology Partner of Formula 1’ cím tulajdonosaként célunk, hogy a fogyasztók igényeire szabott csúcstechnológiás termékeket, többek között tökéletes képminőséget produkáló elegáns formatervezésü Full
LG LH5000
Az LG LH5000 a Full HD felbontásnak és a TruMotion 200
„Évek óta tudósítok a futamok helyszíneiről, így számtalanszor éltem át azok páratlan izgalmát. Úgy gondolom, otthonunkban akkor lehet igazán élvezni a közvetítéseket, ha a televíziónk élethüen képes visszaadni az autók gyorsaságát, a dinamikus jelentek sorát, ekkor úgy érezhetjük, hogy a pálya mellől kísérjük végig a versenyeket. Mint a versenyek rajongója örömmel értesültem, hogy az LG legújabb fejlesztése kiválóan alkalmas erre a célra is” – mondta Szujó Zoltán, az RTL Klub sportriportere.
Az LH5000 tervezésekor a gyártó fontosnak tartotta, hogy a készülék gyári beállításokkal kiváló képminőséget nyújtson, ugyanakkor lehetőséget adjon a felhasználóknak a finomhangolásra is. A képernyővarázsló (Picture Wizard), az előre beállított
Az LH5000 emellett a legújabb digitális formátumokat is támogatja, így többek között HD
A valódi moziélményhez a kiváló hangminőség legalább olyan fontos, mint a kitünő képek. Az LH5000 az LG egyedülálló rejtett hangszórói, valamint a párbeszéd kiemelését segítő „Clear Voice II” technológia révén teremti meg az optimális hangminőséget. Az LG rejtett hangszóróinak hangolásában az ismert audioguru, Mark Levinson úr müködött közre.
Az LG számára a tévékészülékek környezetünkre gyakorolt hatása legalább olyan fontos, mint a forma, a hangzás, illetve a teljesítmény. Ezért a gyártó az LH5000-et kiemelt intelligens energiatakarékossági technológiával („Smart Energy Saving Plus”) látta el, amely LCD TV-ről lévén szó, akár 73%-al is csökkentheti annak energiafogyasztását. A technológia központi eleme az LG Intelligens Adaptív Fényérzékelője, amely a szoba fényviszonyainak megfelelően pontosan beállítja a TV háttérvilágítását, és ezáltal csökkenti a fogyasztását. A technológia további előnye, hogy hosszantartó televíziózás esetén kevésbé terheli a szemet. Az intelligens érzékelő további beállításokat is vezérel, mint például a színeket, így nemcsak az energiafogyasztást mérsékli, valamint kíméli a nézők szemét, de a képminőséget is javítja.
Az LG legújabb LCD tévéje, az LH5000 2009 májusától érhető el a magyar piacon. A 42 inches modell bruttó fogyasztói ára 289 990 forint.
Az együttmüködés részeként a dél-koreai gyártó kizárólagos megjelenési felületeket és exkluzív marketingjogokat kap a versenysorozattal kapcsolatosan. Az ’A Global Partner of Formula 1’ és az ’A Technology Partner of Formula 1’ címek mellett az LG magáénak tudhatja az ‘Official Consumer Electronics, Mobile Phone and Data Processor of Formula 1’ címeket is, melyeknek köszönhetően a televíziós közvetítésekkor az időmérésnél, az adatok kijelzésénél láthatjuk az LG logóját.
A gyártó a Formula One versenysorozat támogatáshoz kapcsolódóan világszerte piacra dobja legújabb
LCD
televízióját az LG LH5000-et. A Full
HD
-s készülék az autóversenyek során is tapasztalt gyors mozgásokat elmosódás nélkül, élethüen, tökéletes képminőségben adja vissza. Mindezt a TruMotion 200 Hz, az LG Super IPS paneltechnológiája és az automatikusan vezérelt háttérvilágítás teszi lehetővé.
„A Formula One a technológiai újítások és a kiváló formatervezés vitathatatlan csúcsát képviseli, ami egybevág az LG Electronics márka jövőképével” – mondta Dermot Boden, az LG Electronics nemzetközi marketingigazgatója. – „Úgy véljük, egyetlen sportág sem képes versenyre kelni az F1 futamok izgalmával és felvillanyozó hangulatával, mi pedig ugyanilyen szenvedéllyel és energiával végezzük munkánkat az LG-nél.”
„Az ’A Technology Partner of Formula 1’ cím tulajdonosaként célunk, hogy a fogyasztók igényeire szabott csúcstechnológiás termékeket, többek között tökéletes képminőséget produkáló elegáns formatervezésü Full
HD
televíziókat gyártsunk. Ezek egyike az LG LH5000, amely különlegeset nyújt a csúcstechnológia terén a felhasználók számára” – mondta Sang Yong Lee, az LG Electronics Magyar Kft. ügyvezető igazgatója.
LG LH5000
Full HD
TV
Az LG LH5000 a Full HD felbontásnak és a TruMotion 200
Hz
technológiáknak köszönhetően csúcsminőségü látványt, hangzást és különleges funkciókat, valamint minimalista formát kínál. A Full HD felbontásban, 200 Hz képfrissítéssel megjelenített képeken a mozgás tiszta és természetes, az LH5000 automatikusan vezérelt háttérvilágítása sokkal kiválóbb képeket kölcsönöz a készüléknek.
„Évek óta tudósítok a futamok helyszíneiről, így számtalanszor éltem át azok páratlan izgalmát. Úgy gondolom, otthonunkban akkor lehet igazán élvezni a közvetítéseket, ha a televíziónk élethüen képes visszaadni az autók gyorsaságát, a dinamikus jelentek sorát, ekkor úgy érezhetjük, hogy a pálya mellől kísérjük végig a versenyeket. Mint a versenyek rajongója örömmel értesültem, hogy az LG legújabb fejlesztése kiválóan alkalmas erre a célra is” – mondta Szujó Zoltán, az RTL Klub sportriportere.
Az LH5000 tervezésekor a gyártó fontosnak tartotta, hogy a készülék gyári beállításokkal kiváló képminőséget nyújtson, ugyanakkor lehetőséget adjon a felhasználóknak a finomhangolásra is. A képernyővarázsló (Picture Wizard), az előre beállított
AV
módok, valamint a 24p Real Cinema funkciók együttesen optimalizálják az LH5000 képminőségét a különböző programtípusokhoz, így a filmekhez, játékokhoz, sportmüsorokhoz egyaránt.
Az LH5000 emellett a legújabb digitális formátumokat is támogatja, így többek között HD
DivX
lejátszására is képes az
USB
2.0 csatlakozón keresztül, amely a nagyfelbontású filmek és más videotartalmak lejátszását is megkönnyíti. A számtalan bemeneti lehetőség közül a négy
HDMI
1.3-as
port
egyszerre több HD, illetve Full HD forrás csatlakoztatását teszi lehetővé, mindvégig garantálva a legmagasabb minőségü képtisztaságot és a kompatibilitást.
A valódi moziélményhez a kiváló hangminőség legalább olyan fontos, mint a kitünő képek. Az LH5000 az LG egyedülálló rejtett hangszórói, valamint a párbeszéd kiemelését segítő „Clear Voice II” technológia révén teremti meg az optimális hangminőséget. Az LG rejtett hangszóróinak hangolásában az ismert audioguru, Mark Levinson úr müködött közre.
Az LG számára a tévékészülékek környezetünkre gyakorolt hatása legalább olyan fontos, mint a forma, a hangzás, illetve a teljesítmény. Ezért a gyártó az LH5000-et kiemelt intelligens energiatakarékossági technológiával („Smart Energy Saving Plus”) látta el, amely LCD TV-ről lévén szó, akár 73%-al is csökkentheti annak energiafogyasztását. A technológia központi eleme az LG Intelligens Adaptív Fényérzékelője, amely a szoba fényviszonyainak megfelelően pontosan beállítja a TV háttérvilágítását, és ezáltal csökkenti a fogyasztását. A technológia további előnye, hogy hosszantartó televíziózás esetén kevésbé terheli a szemet. Az intelligens érzékelő további beállításokat is vezérel, mint például a színeket, így nemcsak az energiafogyasztást mérsékli, valamint kíméli a nézők szemét, de a képminőséget is javítja.
Az LG legújabb LCD tévéje, az LH5000 2009 májusától érhető el a magyar piacon. A 42 inches modell bruttó fogyasztói ára 289 990 forint.