Szerver/Üzlet
business_guru - 2008-11-13
A Canon megtartotta 36. helyét a Business Week 2008 száz legjobb világmárkáját felvonultató listáján...
A száz legjobb globális márkát ismertető jelentés bemutatja azokat a vállalatokat, amelyek az egyre erősödő piaci versenyben világszerte kiválóan teljesítenek, és fenn is tartják ezt a teljesítményt. Az összetett szempontok szerint csupán azok a vállalatok kerülhetnek fel a listára, amelyek legalább bevételeik egyharmadát külföldi értékesítésekből szerzik, vevőkörükön kívül is ismertek, valamint nyilvánosan hozzáférhetőek piaci és pénzügyi adataik.
A Canon márka értéke 10.876 millió dollárra emelkedett, amely az előző évhez képest 3 százalékos növekedést jelent, így a márka 2008-ban is megőrizte a listán 36. helyét. A jelentés kiemeli a Canon kiváló értékesítési teljesítményét, amelyet a nehéz piaci helyzet és az erős verseny ellenére ért el, valamint elismeri a Canon környezetvédelmi törekvéseit.
„A Canon igen sikeres márka, és az eredmény bizonyítja elkötelezettségünket a kiemelkedő minőségü képalkotási megoldások iránt. Tevékenységünkben kulcsfontosságú az innováció és a vevők elégedettsége, ezért különösen nagy örömmel tölt el, hogy ismét világvezető márkaként ismerik el a Canont” – mondta James Leipnik a Canon EMEA régiójának kommunikációs és vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.
A márkákat értékük alapján rangsorolják, amelynek kiszámításához először megbecsülik, hogy a realizált bevétel mekkora százalékos aránya tulajdonítható a márkanévnek. Ezt követően a piacvezető szerep, a stabilitás és a globális jelenlét alapján meghatározzák a várható bevételekre ható kockázatokat.