Mobil
mobilfreak - 2008-06-05
Az új MioMore szolgáltatással, helyi keresés funkcióval és új termékeivel design és újdonság-díjakat nyert a Mio a tajpeji Computex-en...
Az új MioMore szolgáltatással, helyi keresés funkcióval és új termékeivel design és újdonság-díjakat nyert a Mio a tajpeji Computex-en
Az USA-ban és Németországban tartott CeBIT és CES kiállításokat követően a Mio Technology Corporation, a világ egyik legnagyobb személyi
Emellett öt ország 66 versenyzőjének 139 termékei közül a Mio termékei - a Moov 380 PND, a kétoldalú GPS telefon - Leap K1 és a GPS
Mi a MioMore?
„A Mio felhasználók és kereskedelmi partnerek már most előnyeit élvezik az új termékeknek és szolgáltatásoknak a megnövekedett értékesítési támogatások, kibővített marketingforrások és a megerősített ügyfélkapcsolati szolgáltatások által. A Mio elkötelezett partnerei mellett, hangsúlyozva azok erősségeit, valamint jelentős kihívást kíván nyújtani a jelenlegi GPS piacvezető versenytársai számára.”
Az egységesített és következetes globális márkaimázs kialakítása érdekében a Mio az új vállalati logót és szlogent vezetett be – explore more – amely a cég alapelveit testesíti meg: az új tartalommal és szolgáltatásokkal felszerelt GPS készülékek – például a MioMore – segítségével a felhasználók még több információ birtokába juthatnak. Ezenkívül a Moov sorozatban elsőként található meg a SIRF InstantFixII technológia is, amely segítségével a helybeazonosítás öt másodperc alatt elérhető, így a GPS felhasználója azonnal navigálhat az úticélja felé.
A Computexen bemutatták a
A Mio szintén bemutatta az új kétoldalú GPS telefonját - Leap K1, és az új GPS PDA telefonját - Leap G50. Időközben, a Mio a Computex alatt egy teljesen új koncepciójú termékkel, a PND kamerával is előrukkolt.
Az USA-ban és Németországban tartott CeBIT és CES kiállításokat követően a Mio Technology Corporation, a világ egyik legnagyobb személyi
GPS
navigációs készülék-szállítója, bejelentette, hogy a közelmúltban piacra dobott Mio Moov sorozattal és MioMore innovatív szervizcsomaggal, valamint a kiállításokon debütált 2008-2009-ben megjelenő új termékeivel a GPS piac vezető szereplőjévé kíván válni.
Emellett öt ország 66 versenyzőjének 139 termékei közül a Mio termékei - a Moov 380 PND, a kétoldalú GPS telefon - Leap K1 és a GPS
PDA
telefon - Leap G50 - a taipei-i COMPUTEX dizájn és újdonság díjait nyerték el.
Mi a MioMore?
„A Mio felhasználók és kereskedelmi partnerek már most előnyeit élvezik az új termékeknek és szolgáltatásoknak a megnövekedett értékesítési támogatások, kibővített marketingforrások és a megerősített ügyfélkapcsolati szolgáltatások által. A Mio elkötelezett partnerei mellett, hangsúlyozva azok erősségeit, valamint jelentős kihívást kíván nyújtani a jelenlegi GPS piacvezető versenytársai számára.”
Az egységesített és következetes globális márkaimázs kialakítása érdekében a Mio az új vállalati logót és szlogent vezetett be – explore more – amely a cég alapelveit testesíti meg: az új tartalommal és szolgáltatásokkal felszerelt GPS készülékek – például a MioMore – segítségével a felhasználók még több információ birtokába juthatnak. Ezenkívül a Moov sorozatban elsőként található meg a SIRF InstantFixII technológia is, amely segítségével a helybeazonosítás öt másodperc alatt elérhető, így a GPS felhasználója azonnal navigálhat az úticélja felé.
A Computexen bemutatták a
PND
-Moov 380 terméket, illetve a Moov
PND
(Moov200, Moov300, Moov 370 sorozat) bevezetése után a Mio hamarosan a legújabb termékét, Connect PND – Moov 380 dobja piacra.
A Mio szintén bemutatta az új kétoldalú GPS telefonját - Leap K1, és az új GPS PDA telefonját - Leap G50. Időközben, a Mio a Computex alatt egy teljesen új koncepciójú termékkel, a PND kamerával is előrukkolt.